> RETOUREN

Afkoelingsperiode

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen een product of bestelling te retourneren. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten. De originele productverpakking verzoeken wij u weer mee te sturen.

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Alle matrasjes zijn in doorzichtig plastic verpakt. Wij vragen u matrasjes in verband met de hygiëne niet uit het plastic te halen voor u weet of het de juiste maat betreft en aan uw verwachtingen voldoet.

U draagt hierbij zelf de kosten van het retour zenden. 

Het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten wordt na ontvangst van de retouren binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort. Indien u slechts een deel van uw bestelling retourneert, krijgt u het aankoop bedrag van het betreffende artikel teruggestort. 

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ZoomBee heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

 

Retouradres:

ZoomBee
Het Vergun 24B
6931KD Westervoort

 

Vergeet niet om uw gegevens, waaronder het bestelnummer, duidelijk op of in de verpakking te vermelden.

 

Annuleren:

Zolang de bestelling nog niet is verstuurd kunt u altijd kosteloos annuleren. Het volledige aankoopbedrag wordt dan binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort.

 

Garantie

We staan ervoor in dat de geleverde artikelen deugdelijk zijn en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. ZoomBee geeft dan ook op alle artikelen garantie. Normaliter is dit de fabrieksgarantie die van de fabrikant uit standaard wordt aangeboden. Daarnaast heeft u altijd recht op de wettelijke garantie van een product.

Indien u producten onder garantie retour wilt zenden, dient u vooraf contact met ons op te nemen. De kosten voor het retour komen dan voor onze rekening. 

Gebreken die zijn ontstaan als het gevolg van normale slijtage of die zijn te wijten aan aanmerkelijke schuld van de klant vallen niet onder de garantie.